Is de medion notebook die morgen in de aanbieding is bij de aldi goed voor school?

M'n laptop is pasgeleden kapot gegaan. Nu zag ik net dat morgen bij de aldi een medion notebook in de aanbieding is. Kan iemand mij vertellen of deze goed en handig is voor school? Ik doe een administratieve opleiding. En of het de 500,- waard is natuurlijk. Aangezien ik hem morgen moet halen als ik hem wil is er voor mij niet veel tijd om rustig te zoeken. Hopelijk kunnen julie me helpen!

Toegevoegd na 6 minuten:
Link naar de folder. De 3e blz uit me hoofd.

http://www.aldi.nl/print/kw382013/

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Die Aldi notebook kan veel meer dan je voor school nodig hebt.
Hij voldoet ruimschoots aan de voor studie noodzakelijke specificaties. Ik ga er van uit dat je voornamelijk tekstverwerking, Excell en andere min of meer zakelijke programma,s en internet etc. gebruikt en geen hele zware grafische CAD programma,s die veel rekenkracht vragen. De harde schijf is groot zat, het geheugen is ook groot, hij bevat voldoende USB aansluitingen , heeft WiFi en een cd /dvd brander. Uit eigen ervaring weet ik dat de Aldi notebooks redelijk betrouwbaar zijn. Alleen de accu wordt na een jaar of drie veel zwakker. Als je hem voornamelijk met de stekker in het stopcontact gebruikt, heb je met die accu ook geen problemen zo snel.
Gezien de specificaties van deze notebook kan je veel spelletjes ook met gemak spelen. Tenzij het hele zware games zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Prima deal, waar voor je geld !!
Wat betreft de service heb ik in al die jaren nooit één negatieve ervaring en geloof me ik heb veel Medions in mijn omgeving bij diverse "klanten"......