Is mijn moederbord krachtig genoeg voor de videokaart gtx 770?

Mijn moe

Toegevoegd na 2 minuten:
Mijn moederbord is van gigabyte de versie is B75M Zoja moet ik de voeding vervangen naar 800 watt is dat gemakkelijk ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mobo is prima, je voeding zal 600 Watt moeten zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoi mrtomaat
Dankje voor je reactie
Is het gemakkelijk om de voeding erin te zetten ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Meestal wel, ligt een beetje aan je kast, maar uiteindelijk is het een kwestie van schroeven en de pluggen omzetten.

Het beste antwoord

De videokaart past en werkt op jouw moederbord, alleen weet ik niet welke voeding je nu hebt, 800 is wel veel