Dat zou ik zelf doen door die afbeelding eerst in Word te plakken. Want dan kan je 'm precies centreren.
Amadea
10 jaar geleden
de afbeelding in word zetten
en dan de afbeelding selecteren en op het icoonter "center" klikken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gewoon in Paint. Foto omranden met "select" en dan kan je deze precies in het midden schuiven. Zet wel de lineaals aan alsmede het grid!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Wat is 'het grid'?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
raster