Kan ik een medion computer uit Duitsland bestellen naar Nederland?

Ik wil een Medion pc gaan kopen uit Duitsland van de medion Duitsland webshop, maar Medion DE verzendt hun computers alleen in Duitsland. Kunnen ze het op een of andere manier toch naar Nederland verzenden? (Bijvoorbeeld dat Medion het naar een internationale verzender stuurt, en dan zei het dan naar mijn huis sturen?)

Link van de computer: https://www.medion.com/de/prod/MEDION®+AKOYA®+P5339+F/210017719

Toegevoegd na 7 uur:
Ik wil deze en ik weet dat hij ook in Nederland te koop is maar daar is hij 200 euro duurder.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.medion.com/nl/prod/MEDION%C2%AE+AKOYA%C2%AE+PC+P5339+F/410017719?searchTerm=P5339+F&x=-1129&y=-98&isOneTouch=true
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of bestel zelf een PC met deze specs: http://tweakers.net/reviews/3170/5/desktop-best-buy-guide-september-2013-mainstreamgamesysteem.html Met een videokaart van 300 eu ipv een videokaart van 200 eu en een 240GB SSD waarvan je het merk weet. Dit bestellen bij een Nederlandse webshop geeft minder problemen bij retourzendingen.

Het beste antwoord

Elke pakketdienst verzend ook vanuit Duitsland naar nederland.
De reden dat Medion duitsland niet naar Nederland verzend, is hoogstwaarschijnlijk dat ze ook een Medion in Nederland hebben.
Dior onderlinge afspraken, kunnen ze wel, maar willen ze geen computers naar Nederland verzenden.

Toegevoegd na 7 uur:
Als je perse deze wil, omdat hij 200 euro goedkoper is. (Wat ik kan begrijpen) zal je hem toch naar een duits adres moeten laten verzenden.
Ivm bovenstaande reden, zullen ze hem niet naar Nederland verzenden.