wat is een goeie game/studie laptop?

ik zoek namelijk een nieuwe laptop, maar kan niet vinden, ik wil graag de nieuwste nvidia gtx 700 series, heb een paar gevonden, maar die hebben geen eSata enz aansluitingen, alleen maar usb poort hdmi en optische schijf. de gene die ik vond zijn dit
MSI GE70
TOSHIBA QOSMIO X70-A-11V of TOSHIBA QOSMIO X70-A-11T
MEDION ERAZER X7827

ik heb het namelijk ook nodig voor dagelijks gebruik voor mijn studie, de games die ik vaak speel zijn fifa, cod, skyrim, dishonored, gta, battlefield.
ik wil deze games wel min op high draaien, maar ultra kan ook. ik heb bij mijn huidige laptop nvidia gs9200m en wanneer ik game heb ik vaak happeringen!

wat raden jullie aan?
mijn huidige laptop is een hp pavilion dv7-1240ed
specs: http://www.laptopshop.nl/product/63209/hp-pavilion-dv7-1240ed.html
deze weegt 3.5 kg, dus ik wil niet dat me nieuwe er meer weegt voor dagelijks gebruik

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Kijk een op www.gamelaptops.nl

Goede site ( persoonlijke ervaring) en geweldige service als je vragen hebt! Je kunt ze bellen met jou vraag zodat zij een laptop op maat kunnen samenstellen voor je.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb al gevonden, via xnotebook, daar kan ik nvidia 765 nemen met alle aansluitingen en hij weegt onder de 3 kilo, heeft iemand ervaring met xnotebooks
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Let wel goed op welke geforce je neemt van de 7-serie. Een goedkope 7 serie staat op dit moment gelijk aan een betere 680 bijvoorbeeld. Succes!

Andere antwoorden (1)

Op deze website kun je laptops vergelijken: http://tweakers.net/categorie/496/laptops/producten/
En je kunt ook je eisen instellen, zodat je snel kan kijken welke de goedkoopste is en aan al je wensen voldoet.