internet browsers sluiten steeds, hoe krijg ik dit weer goed?

Mijn internet browsers (Chrome en Explorer) sluiten steeds met als bericht dat ze "niet meer werken". Hoe moet ik dit weer fixen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
misschien even reinstaleren ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
al gedaan
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
misschien deze stappen doorlopen ?
http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows-vista/what-to-do-if-internet-explorer-stops-responding
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Firefox installeren? Andere browser, misschien dan wel succes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@osihyg, waarom Firefox?
Chrome is veel beter dan Firefox in alle tests.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
nee WDHBGS, iedereen is verschillend.. er is geen ''beste'' browser... het gaat om persoonlijke voorkeur...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@xGoodQ, maar Chrome is qua prestaties en productieve tijd in tests het beste, en bevalt het beste voor de gemiddelde gebruiker van meerdere webbrowsers (zoals ik, ik heb ervaring met Chrome, Internet Explorer 6, 7, 8, 9 en 10, Opera, Firefox, SRWare Iron (hetzelfde als Chrome, alleen annonimer en veiliger) en Comodo Dragon (ook gebaseerd op Chrome).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
productieve tijd = productiviteit
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zet alle invoegtoepassingen eens uit en kijk dan eens wat er gebeurt. Die willen nog wel eens voor problemen zorgen. Ook kan je in de logboeken van Windows kijken wat voor een foutcodes daar staan. M.b.v. google is er dan vaak wel uit te komen.

Antwoorden (1)

Als u mij uw crash dump stuurt van Google Chrome, kan ik misschien uitvinden wat er aan de hand is.

De locatie van de crash dump is meestal, tenzij deze veranderd is:

XP: %USERPROFILE%\Local Settings\Application Data\Google\CrashReports
Vista/7/8: %USERPROFILE%\AppData\Local\Google\CrashReports

%USERPROFILE% dient dan vervangen te worden met de gebruikersnaam van de gebruiker.

Met deze crash dump kan onderzocht worden waarom uw Chrome browser voortdurend crasht.