Bij welke webhost heb je het meeste kans op veel bezoekers?

Hallo,

zou iemand een link kunnen geven van een webhost waar je site op google komt te staan en waar je het meeste kans op bezoekers hebt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat is onafhankelijk van je webhost. Jij moet actie ondernemen om je website bekend te maken zodat de robots van Google en andere zoekmachines je vinden. Webhosts doen niets om de sites die ze hosten te promoten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je iets van html kent. Google zoekt zijn resultaten aan de hand van de meta data in de html. Als jij bijvoorbeeld het volgende hebt
""
en je zoekt hierna in google op robots is er kans dat je website in de zoekresultaten zit. Opgelet, het kan weken of maanden duren vooraleer je website geïndexeerd wordt in google. Je kan natuurlijk ook google betalen om je website te indexeren. Wat de prijs hiervan is weet ik niet...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dus je bedoelt alles binnen de tag? Neen, hier wordt er niet naar gekeken.
Hallo,

Dit heeft niks te maken met de webhosting.

Als u de beste resultaten wilt krijgen op Google en/of andere zoekmachines adviseer ik u te kijken naar SEO.

SEO staat voor Search Engine Optimization.

Op deze manier kunnen bedrijven de beste zoektermen kopen van Google.
Tegen een geldbedrag optimaliseren deze bedrijven dan uw website.

Ik hoop u genoeg geïnformeerd te hebben.

Carlo
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hallo, Laatst geüpdate websites zijn gewoon de websites, die volgens de eigenaar van de hosting, het laatst zijn bewerkt. Dit zegt niks over de populariteit van een website/hosting. Carlo