waarom pakt mijn pc geen cd/dvd rom?

Hallo, ik heb dit probleem eerder gehad mijn laptop pakt geen disks meer had vanmiddag een spel gekocht hij draait wel en er staat ook zo'n cd tekentje bij mijn pijltje maar dan gebeurt er niks meer en deed er een ander spel in die deed het wel
weet iemand hoe dit kan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
capthavoc
10 jaar geleden
probeer even een paar verschillende soorten dvd EN cd uit
gebrande niet gebrande etc of dat ook veschil maakt Het kan simpel een kwestie van een schoonmaak beurtje van je lens zijn.
of dat de dvd speler opeens, cd niet meer leest en dvd nog wel en omgekeerd
probeer dat nieuw gekocht spel in een ander dvd speler werk ie dan wel ? even een cleaning cd tje er in kan zowieso helpen ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dit spel werkt op een andere pc wel (gaat om farmingsimulator) heb het ok gehad met farcry2 altijd gespeelt wou hem opnieuw installeren en er gebeurt helemaal niks en van één op andere dag deed ie het opeens ik heb echt geen idee hoe dit kan heb al van alles geprobeert
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Kan de CD rom speler kapot zijn?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dat lijkt me sterk want bepaalde spellen doen het wel

Antwoorden (1)

Kun je hem ook niet openen met de rechtermuisknop? Anders misschien even kijken of de DVD het ook in een andere pc niet doet.. kan ook een fout in de DVD zijn..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
de disk doet het in een andere pc wel heb dit al eens eerder gehad maar weet niet hoe ik het oplos een ander spel doet het hier wel in ook spellen die ik hiervoorheen heb gespeelt doen het niet meer