Hoelang duurt het voordat je je PayPal account in gebruik kunt nemen?

Ik wil graag iets betalen via PayPal, het liefst zo snel mogelijk. Nu heb ik nog geen account, als ik nu een account aan maak hoelang duurt het dan voordat ik kan betalen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
29.2K

Antwoorden (2)

Hallo,

Wanneer je een account aanmaakt kan je vrijwel direct na het aanmaken een betaling doen. Je moet daarvoor wel eerst geld overmaken naar je PayPal account. Laterna krijg je twee bedragen op jou rekening gestort en dit moet jij dan op je PayPal account storten. Maar je kunt meteen een betaling doen. Ik heb dit zelf vorige week ook gedaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt! Ik kan via mobiel geen + geven, dus bij deze een denkbeeldige ;-)
Je kunt je PayPal rekening gelijk in gebruik nemen. Je kunt dus gelijk bedragen overmaken en ontvangen.

Wanneer je PayPal gebruikt om dingen te kopen zul je geld moeten toevoegen aan je PayPal saldo. Dit kan door onder andere door het koppelen van een bankrekening, waardoor PayPal toestemming krijgt om het geld op je bankrekening te gebruiken voor PayPal betalingen. Het koppelprocess kan enkele dagen tot een week duren.

Wanneer je snel iets moet betalen of je bankrekening niet wilt koppelen, kun je ook gewoon een bepaald geldbedrag toevoegen aan je PayPal saldo. Namelijk:

Via iDeal - Dit is een service van PayPal genaamd Money2: https://www.money2.nl/
Via V3 Visa - Dit zijn wegwerp-creditcards die je kunt kopen in verschillende winkels als de Primera. Zo kun je snel contact geld omzetten in PayPal saldo. https://www.3vcard.nl/
Via de bank - Je kunt geld overmaken van je bankrekening naar een PayPal rekening.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt! Ik kan via mobiel geen + geven, dus bij deze een denkbeeldige ;-)