Kan ik legaal gekochte mp4 bestanden in iTunes omzetten in een mp3 bestand

Ik heb een album in de iTunes store gekocht. Het zijn mp4 bestanden en die kun je niet op een cd branden. Heeft iTunes een mogelijkheid dat ik ze kan omzetten in een mp3 bestand.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Die bestanden kun je wel op een CD branden. Dat kan o.a. als audio-CD, zeg tegen iTunes dat ie die bestanden als audio-CD moet branden en hij doet het werk voor je. Daarnaast kun je ze als mp4's laten bestaan en op CD zetten. Er zijn genoeg spelers dat dat afspelen. Gaat dat dan nog niet, dan kun je ze in iTunes omzetten naar mp3. Ga daarvoor naar iTunes->Voorkeuren, kies Import Settings en zet die op mp3 en jou gewenste kwaliteit. Sluit voorkeuren, kies één of meer tracks, rechtsklik daarop en kies "Omzetten naar mp3-versie". Je krijgt nu van elk van die tracks een tweede versie als mp3.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je wel! Het was achteraf best makkelijk! :)