Waar kan ik controleren of een website veilig is?

Ik weet dat er een website is waar je de url ( in het bijzonder van buitenlandse sites ) in kan typen, en dan krijg je alle gegevens van de site te zien. Waar hij gevestigd ( welk land ) enz. En ook of hij veilig is.
Weet iemand welke site dit is?

Toegevoegd na 2 minuten:
Met alle gevens bedoel ik onder meer: De vestingsplaats, hoelang de site al bestaat wie de eigenaar is, wat de inhoud is, of hij vaak bezocht wordt enz.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
14.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je gebruik maakt van Firefox kan je de add-on WOT ( Web Of Trust) gebruiken die vrij nauwkeurig aangeeft of een site veilig is.

Het beste antwoord

Scamadviser.com doet dit. Kijkt waar de server gevestigd is en hoevaak de site wordt bezocht.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is z'n site die ik zoek! BEDANKT!

Andere antwoorden (1)

Hier is er wel een ,maar ik weet niet of het die is die je zoekt:
Is mijn site veilig?
Check uw SSL certificaat met onze Site Check om te zien of de verbinding naar uw site werkelijk veilig is en wat de kwaliteit van de beveiliging is.
De Wet Bescherming Persoonsgegevens geeft aan dat bescherming van een site vereist is door middel van een SSL certificaat. SSL is een manier om veilig gegevens over het internet uit te wisselen. Hier kunt u controleren of een site beschikt over een dergelijk certificaat.
Als dit het geval is, kunt u o.a. de sterkte van de versleuteling zien en de vervaldatum. Bovendien geven wij aan of het SSL certificaat goed is geïnstalleerd, eventueel gebruik maakt van een niet-betrouwbare sleutel of is uitgegeven door een instantie waarvan aan de betrouwbaarheid kan worden getwijfeld.
fremar