Waar kan ik melden dat ik van een NL mailadres ongevraagde mailtjes krijg die niet de mogelijkheid bieden om uit de verzendlijst gehaald te worden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Heeft u spam ontvangen? Berichten waar u niet om heeft gevraagd? Op deze website kunt u klachten over spam indienen. Bovendien kunt u lezen wat spam is, welke regels gelden voor het versturen van berichten en wat ACM, de Autoriteit Consument & Markt, doet om spam in Nederland te bestrijden.

ACM houdt toezicht op de naleving van de regels over spam. ACM kan partijen dwingen om een overtreding te beëindigen. Indien nodig, kan ACM boetes opleggen van maximaal € 450.000.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Leggen ze ook echt boetes op?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk dat dit inderdaad gedaan wordt als het betreffende bedrijf maar blijft sturen en zich niet continue aan de regels houdt.