Kan je met je iPod of iPhone de home knop met de functie muziek uitzetten?

Als je op je IPod of IPhone 2 Keer op de home knop drukt kan je je muziek bedienen. Kan je dit uitzetten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat gaat niet mits je iphone jailbreaked is, dan kun je met de app 'automator' uit cydia de 2x homebutton functie aanpassen. In non-jailbreaked iphones/ipad is alleen de triple-click te configureren/aanpassen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ga naar instellingen en dan algemeen, klik dan op homebutton instellingen en dan kun je kiezen tussen muziek, zoekfunctie en nog een paar andere. via een jailbreak is het mogelijk er zelf een optie aan te geven maar zonder jailbreak alleen een bepaalt aantal opties.