Mijn email adres zit aan een ander email adres vast. Hoe verwijder ik mijn email hiervan?

Mijn ouders hadden laatst wat problemen met hun email, en ineens, als hun naar hun email kijken kunnen ze zo hup naar mijn email gaan. Hoe verwijder ik mijn email van hun?

Hopelijk reageren jullie snel :x.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bedoel je dat ze in hun e-mail programma jouw e-mail gekoppeld hebben staan?
Wat je allereerst kunt doen, is het password van je e-mail veranderen, dan kunnen ze hem sowieso niet meer laden.

Daarna moet je in de instellingen van het e-mail programma van je ouders de koppeling naar jouw e-mail verwijderen. Het hangt er van af welk e-mail programma ze hebben, hoe je dat moet doen. Bij de meeste email programma's zit het onder 'extra', bij Firefox onder 'extra --> accountinstellingen -->accountacties --> verwijder account.