mijn usb gaten zijn kapot dus ik kan mn muis op mijn pc niet gebruiken en ik gebruikte de hele tijd touchpad, maar ineens valt dat weg wat nu?

Ik kan nu dus nergens op klikken heb alleen een toetsenbord maar verder niet wat kan ik nu doen om de touchpad te maken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nieuwe goede computerkast kopen?

Antwoorden (4)

Tja als alles versleten is dan houdt het op het maken er van is denk ik al gauw duurder dan het kopen van een goeie tweedehands
maar je zou windows eens helemaal er opnieuw op kunnen zetten
wellicht helpt dat maar zo te horen ben je gewoon aan een nieuwe toe
capthavoc
10 jaar geleden
Laat je usb poorten repareeren en/of je trackpad. Maar je kunt beter een nieuwe kopen.. Dan wel een met ingebouwde bluetooth.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een laptop heeft vrijwel nooit een trackpad, maar wel een touchpad.
Ga via Configuratiescherm -> Hardware en Geluiden -> Apparaatbeheer naar Universal Serial Bus Controllers en verwijder daaronder alles wat je ziet staan. Start je computer daarna opnieuw op en windows installeert alles weer opnieuw. Grote kans dat dan alles weer werkt! Succes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zijn echt alle poorten defect? Als er nog een werkt, kan je een usb hub(verdeel) blok gebruiken.