Ik heb de app GarageBand gekocht in de app store, nu ik hem heb gekocht zegt hij ineens te weinig geheugen terwijl dat niet zo is! Hoe op te lossen?

Ik heb de app GarageBand gekocht voor meer dan €4 en nu wil hij niet downloaden en dan krijg ik de melding dat er te weinig geheugen is terwijl dat niet zo is!, hoe op te lossen

Ik heb een gejailbreakte IPod Touch met ios 6.1.2

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Je moet minimaal ca 2,5 keer zoveel ruimte hebben dan de app groot is. Dit omdat er een soort 'zipbestand' gedownload wordt en deze nog uitgepakt moet worden. De app is dan bijvoorbeeld 250 mb, maar dan heb je meer ruimte nodig, zodat het zipbestand gedownload wordt en ook nog eens ruimte om dit uit te pakken. Uiteraard is het niet een echt zipbestandje, maar dit is een voorbeeld hoe ik het makkelijk kan uitleggen. ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt!