Welke laptop is beter: HP Pavilion g6-2310sd of Toshiba Satellite L850-1UT?

De HP Pavilion g6-2310sd of de Toshiba Satellite L850-1UT?
Je kunt ze vergelijken op nl.hardware.info in de vergelijkingstabel, maar mij werd verteld dat een losse videokaart beter is (hp) en die had 2gb ofzo... Maar aan de andere kant heeft de toshiba 1mp camera en de hp vga resolutie en welk materiaal is volgens jullie beter, en welke gaat het langst mee? Welke vinden jullie mooier? En ik kan ze allebei voor dezelfde prijs krijgen. En de kloksnelheid van toshiba is iets sneller maar in tests blijkt de hp iets beter te zijn

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik zou voor de HP gaan. Beide computers hebben een i7 processor van de derde generatie maar de HP heeft een iets sterke videochip. Je kan beter niet op mooiheid afgaan want iets wat mooi is hoeft niet per se goed te zijn.

Verder heb ik zelf betere ervaringen met HP dan met Toshiba.

Kort samen gevat: Ik zou voor de HP computer gaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het grote verschil is de camera of de videokaart. Wat is voor jou het belangrijkst.

Beide zijn goede merken en ik heb goede ervaring met Toshiba, maar helemaal niet met HP (met betrekking tot laptops).
Mooi is betrekkelijk.
Welke het langst mee gaat, kan alleen de tijd uitwijzen.
Materialen kunnen verschillen, maar in sterkte zijn ze vaak evenwaardig.

Kies gewoon degene die je het meest aanspreekt.