Waarom is 000webhost zo traag?

Ik heb een website bij 000webhost, werkt wel goed, maar ik geniet van een hele slechte uptime. Iets van 80% per week denk ik. Wie weet waarom dat zo is en of ik dat kan veranderen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

In ieder geval moet je niet vergeten dat het een gratis host is, dit is dus niet te vergelijken met een betaalde host. Verder is de situatie die jij noemt wel erg extreem. Ik raad je aan om contact met hun op te nemen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan er zelf waarschijnlijk niks aan doen maar je moet dan contact opnemen met 000webhost.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb verschillende website's op 000webhost. En dit ligt gewoon aan de GRATIS Host.
Als je een gratis host neemt gaat deze niet dezelfde capaciteit hebben als een betaalde webhost.