Is het schadelijk om de windows taakbalk te wijzigen in een apple dock?

"Ik had graag geweten of het schadelijk is voor de pc om de taakbalk onderaan( van windows) te vervangen door de "dock" van Apple?

Ik stel deze vraag omdat ik weet dat het schadelijk is om apple software te installeren op een windows pc.

Alvast bedankt!"

Met vriendelijke groet,

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je deze vraag niet al eerder gesteld? 1. Apple software geschreven voor Windows (iTunes, Quicktime, etc) is NIET schadelijk
2. Apple software geschreven voor OSX valt niet te installeren op Windows.
3. Wat jij misschien bedoelt is een skin die Windows deels laat lijken op OSX. Waarschijnlijk niet eens gemaakt door Apple (noch door MS). Dat soort stukjes code kan nog al eens voor gerommel zorgen, schadelijk zou ik het niet zo snel noemen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_887534&feature=iv&src_vid=BybWS55cxjM&v=aH8obROC67I Zoiets, het is Windows, lijkt op OSX, maar is gemaakt door een gast die wat leuks wilde doen. Het is gewoon een stukje code voor Windows. Apple heeft er niks mee te maken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt! en ja deze vraag is eerder gesteld maar verwijderd.

Het beste antwoord

het kan zijn dat hij soms vast loopt als je het veranderd in een Apple dock
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt

Andere antwoorden (1)

Zal het niet doen de taakbalk is er niet voor niets