Ik kan niet meer op skype in loggen, hoe op te lossen?

Bij inloggen krijg ik na lang laden de volgende error: Skype kon geen verbinding maken. Ik kan nu niet op skype in loggen, hoe op te lossen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
Je kunt verder wel alles doen op internet?
Misschien ligt Skype server er gewoon uit

Het beste antwoord

Geef je 100% zeker de juiste credentials in?

Ik heb vroeger ook eens het probleem gehad dat ik niet meer kon inloggen op skype omdat de Port 80 van skype in conflict komt met de Port 80 van WampServer. Indien je ook Wamp hebt kan het zijn dat dit het geval is. Dit los je op met de link die ik in de bron meegeef.