Als ik Chrome start komt er ook "realplayer html5video downloader extension 1.5 "?

Wat is dit, je kan het verwijderen maar als je terug start komt het er terug.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

wel realplayer heeft nu een versie voor html5 (een programmeertaal voor websites te maken)dus als je een video op een website html5 dan zie je dan ga je zien dat daar ook realplayer werkt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
RealPlayer is een plug-in (een klein computerprogramma) dat werkt binnen Google Chrome om filmpjes op websites te bekijken.
Deze plugin staat standaard aan. Je kan deze plugin uitzetten, of de nieuwste versie installeren (dat is de melding die je ziet).

Om in of uit te schakelen:
- Typ chrome:plugins in de adresbalk
- Zoek RealPlayer
- Klik 'Disable' of 'Uitschakelen' om de plugin te deactiveren
- Klik 'Enable' of 'Inschakelen om' de Realplayer plugin terug aan te zetten.