Hoe zet je tekst op een gif plaatje?

Hallo, ik ben al een tijdje bezif met bewegende plaatjes (gif) te maken en dat gaat goed. Maar hoe zet ik er een tekst op?

Toegevoegd na 42 seconden:
Graag uitgebreid antwoorden aub

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een animated gif= een rits jpeg's, dus gewoon steeds dezelfde tekst op de jpeg's plakken.

Antwoorden (1)

Daar kan u het gratis programma GIMP voor gebruiken. Dat is een volwaardige vervanging van het kostelijke Photoshop.
Er zijn ook een hele reeks goede tutorials te vinden op het web.

U kan op onderstaande link een cursus vinden zodat u vlug aan de slag kunt.

Een andere mogelijkheid is de foto in Word opladen en dan daar een tekstvak aan toevoegen.

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik heb even een voorbeeld gemaakt met Word, zie afbeelding.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankuwel! Het heeft me erg geholpen!