Waar kun je gratis online een vragenlijst/enquete maken waarbij je een tijdslimiet in kan stellen?

Voor mijn onderzoek ben ik bezig met het ontwikkelen van een online enquete. Nu wil ik graag bij een vraag tijdslimiet toevoegen, dwz dat men maar 3 minuten heeft de vraag te beantwoorden en de pagina vanzelf doorgaat naar de volgende vraag.

Weet iemand waar ik dit kan vinden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Ik heb zelf weleens gewerkt met Survio.
Deze is relatief nieuw volgens mij maar werkt over het algemeen erg makkelijk. Ik weet alleen niet of ze met een tijdslimiet werken.. :( Maar je kunt het altijd eens een keertje checken. Is sowieso gratis dus kijken kan geen kwaad :)
Anders kun je altijd nog eens thesistools proberen...