hoe kan ik bestanden van mijn ps3 overplaatseb naar mijn pc

Hoi

Ik wil filmpjes van cod black ops2 op mijn pc zetten hoe doe ik dat

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Filmpjes staan bij de filmpjes-functie in het xmb-menu.
Je moet een usb hebben of een kabel om mee te koppelen naar bijvoorbeeld een mobiele telefoon.
Als je bij het filmpje bent druk je op 'driehoekje' en dan op kopieren, en dan het verbonden apparaat selecteren.
En voila

Toegevoegd na 1 minuut:
Het zou anders ook boven de game die je speelt staan bij save data of game data.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel voor de moeite hapap ik ga het morgen proberen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beste haphap.
Staan mijn vault filmpjes opgeslagen op mijn playstation zoja waar
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat weet ik niet precies, maar de meeste opgeslagen bestanden staan in de mapjes die boven de game die je speelt staan. dus als je op CoD black ops II wil drukken om te spelen, moet je omhoog naar game-data of en van de andere mapjes daar.
Het zou ook bij het kopje film/video kunnen staan.