Wie kan me helpen over het updaten bij afsluiten van pc

In het begin van de avondmaal etenstijd wilde ik pc uitschakelen hij gaf aan: schakel pc niet uit update 3 van 5 aan het installeren! Het is nu 23:45 en nog geeft hij dit aan! Ik laat hem maar updaten maar duurt dit niet te lang? Heb vanmiddag met virusscan laten scannen en deze gaf 0 infecties aan. Met een virusscan die je moet kopen maar een keer proef kunt laten draaien geeft hij meer dan 1000 virussen aan of infecties die er opstarten van pc vertragen. Als ik hier dan iets aan wil doen dan moet ik die nieuwe virusscan kopen. Wie kan me adviseren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Hoe heet dat programma dat een proefscan deed? Want dat is waarschijnlijk een nepprogramma

Antwoorden (2)

die proefversie van de te kopen virusscanner moet je niet serieus nemen. is natuurlijk lariekoek dat je ineens 1000 infecties hebt. is een poging, om je tot aanschaf van het product over te laten gaan.

updaten hoort niet zo lang te duren. probeer de computer (geforceerd) af te sluiten. daarna opnieuw opstarten. dit kan morgen ook als het nu te laat wordt. evt computer terug zetten naar een herstelpunt mocht u problemen ervaren na het opstarten. anders eigen virusscanner voor de zekerheid nog een keer laten lopen en updates opnieuw binnen halen.
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je ik heb hem nu laten scannen zie morgen hoe verder! Anders sluit ik hem geforceerd af en start hem opnieuw op. Terugzetten naar een herstel punt?? Snap dat niet ben geen goeie met pc's als het gaat om inhoud! Haha
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
systeemherstel is te vinden onder configuratiescherm en dan onder herstel.
Ga naar Windows update en breek daar de update af. Dat is veilig en je kunt later herstarten.