Google Earth staat opeens op mijn computer. Hoe kan dit?

Hij stond opeens op mijn desktop, terwijl ik niks erop heb gezet. Bij Programma's en onderdelen stond dat het vandaag geïnstalleerd was.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Iemand moet het erop gezet hebben, dat hoef je niet zelf geweest te zijn.
Wil je dat dit voortaan niet meer voorkomt zorg er dan voor dat je op je account geen beheersrechten hebt. Om software te installeren wordt er dan om een wachtwoord van een beheersaccount gevraagd. Dat wachtwoord geef je aan niemand(!), als het jou eigen pc is. Zodoende voorkom je dat, wie dan ook, al of niet per ongeluk, (al of niet schadelijke) software installeert.
Het is een pietsie meer werk als er software bij moet, maar het voordeel dat het alleen gebeurt als jij dat wilt weegt daar ruimschoots tegenop.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is niet mogelijk dat dit vanzelf op je computer staat, iemand moet dit hebben geinstalleerd. Dit kan een andere gebruiker zijn.