Is dit een goede laptop als je alleen wilt internetten en tekstbewerken?

https://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-133242

Toegevoegd na 1 minuut:
Nog een vraag: hebben alle laptops wifi aansluiting?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Qua kracht etc. een prima laptop, zeker voor alleen jou aangegeven punten.
Als ik jou was zou ik me een paar dingen afvragen:
- heb je wel een laptop nodig voor alleen deze punten, een netbook of tablet zou ook kunnen.
- als je toch een laptop wilt zou ik niet meteen kiezen voor een Acer, maar bijvoorbeeld een Asus of Toshiba, kosten zeker niet meer ;)

Succes met kiezen!

Toegevoegd na 31 seconden:
En ja, alle laptops hebben een wifi-aansluiting :)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een tablet (zonder tobo) is een natuurlijk een ramp om tekst mee te verwerken.
imruben
11 jaar geleden
Dat ligt er dan maar aan hoe ieder dat ervaart, dan zou een netbook een handige keuze zijn
Voor alleen internetten en tekstbewerken zal deze goed genoeg zijn. Er zijn dan wel goedkopere alternatieven. Bijvoorbeeld bij dezelfde shop
Acer Netbook AO756-887BXkk 11.6", 877, 500GB, W8 (zwart) voor €368,90.
Verder kun je overwegen een wat groter scherm te kiezen. In plaats van 11.6 een 15.6:
Acer Notebook ASE1-531-B9604G50Mnks 15.6", B960, 500GB, W8 voor €388,90.
Het voordeel is dat je dan een numeriek toetsenbord hebt en tekstbewerken e.d. werkt prettiger op een groter scherm. Die heeft een DVD-/+RW Dual-Layer. Nadeel is minder compact om mee te nemen. WiFI is standaard aanwezig bij laptops.