Kan ik mijn oude wachtwoord van hotmail opnieuw gebruiken?

Vanochtend kwam ik erachter dat ik opeens niet meer in mijn hotmail account kon. Dus ik mijn wachtwoord wijzigen en ik kan er gelukkig weer in. Ik wou mijn wachtwoord toen weer terugzetten, maar toen kreeg ik de melding: "Kies een wachtwoord dat nog niet eerder is gebruikt. Kies telkens wanneer je het wachtwoord opnieuw instelt, een nieuw wachtwoord, zodat het account beter is beveiligd. "

Is er een manier om dit te omzeilen? Want ik ben gewoon gewend aan het wachtwoord dat ik eerst had en dat wachtwoord is in mijn ogen ook veiliger.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

Nee, precies hetzelfde wachtwoord krijg je niet opnieuw in gebruik. Maar in zo'n geval is het gemakkelijk te onthouden als je er gewoon het cijfer 1 achter zet. Of een ander teken, wat je er extra aan toevoegt. Dan is het toch een nieuwe combinatie.
Amadea