Kan ik outlook op een Cloud zetten zodat ik op elke computer dezelfde e-mails heb geopend en dicht heb staan. Zo ja, Hoe doe je dit?

1 outlook, in een cloud. elke computer toegang toe. Nu heb ik op 3 computers 1 outlook, als ik op de ene computer alles verwerkt heb en ik start een andere computer op met zelfde outlook account dan komen die zelfde mails er weer bij. Dat is dus lastig met het verwerken van e-mails.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Gebruik Imap in plaats van pop mail.
Op die manier bereik je je doel!