Waarom opent en sluit internet explorer vanzelf?

Ik was net aan het werken op google chrome en ineens opent er vanzelf een internet explorer. Dan probeer ik deze te sluiten en staat er ineens internet explorer reageert niet. Ineens opent er nog eentje. Ik sluit deze en die gaat weg maar een paar seconden later opent er nog eentje. Hoe komt dit en hoe krijg ik deze weg zonder constant mijn pc opnieuw op te starten? Ik heb al windows taakbeheer geprobeerd maar nog steeds hetzelfde probleem :(

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Volgens mij heb je een soort foutje of een virus. Download CCleaner om een foutje in het register recht te zetten. En download MalwareBytes om een Volledige virus scan langs te laten gaan. Ik denk dat het dan wel zou werken om je fout te herstellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op bepaalde sites word je doorgelinkt naar een andere site zodra je de pagina opent, als je dan internet explorer als standaard browser hebt ingesteld opent hij deze pagina in internet explorer