Je vergelijkt appels met peren. Avi is een video (container) formaat, Iso is een schijf image bestand (om bv een dvd te branden). Dus het hangt er van af wat je in de iso stopt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat Ton zegt klppt wel maar in prinicipe als je van een avi bestand een iso of een dvd wil maken dan is je kwaliteit slechter. Als je die iso of dvd op je pc/laptop wil kijken dan valt het kwaliteit wel mee maar als je het op tv wil bekijken dan valt het vies tegen. Tv heeft grotere scherm dus grotere pixels en dan heb je slechte kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gvrox
11 jaar geleden
Als je een gewone DVD uit de winkel bekijkt, is dat dan slechte kwaliteit (door grotere pixels) ? Bovendien is de kijkafstand een stuk groter, dus de effectieve pixelgrootte is vergelijkbaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Originele DVD heeft andere dus betere kwaliteit dan een avi. Avi is in principe geripte DVD maar als je die dus weer ''terugzet' naar DVD dan valt kwaliteit erg tegen hoor. Moet je maar eens proberen dan kom je het wel zelf er achter.
gvrox
11 jaar geleden
Als die AVI in HD resolutie is dan zou je daar een prima DVD van kunnen maken.