Hoe moet je avi naar dvd formaat omzetten?

Ik ben gister begonnen met avi bestanden op dvd te zetten, dat ging goed. Maar sinds vandaag stopt de dvd steeds na 15 seconden op de dvd speler. Nu had ik iets gelezen dat het komt doordat het een avi bestand is. Maar hoe kan ik dan zorgen dat de dvd het wel voor eeuwig doet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is een pragramma op de markt dat heet ConvertXtoDVD.
hiermee kun je heel simpel een avi omzetten naar DVD.
hieronder een linkje waar je het kunt vinden.
veel succes. http://www.vso-software.fr/products/convert_x_to_dvd/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik gebruik zelf freemake video converter, hier kun je ondertitels die je eventueel hebt ook apart invoegen en een eigen gemaakte foto op de achtergrond in het menu zetten, is met veel formaten mkv, avi, mpeg,ook kun je met freemake video converter films naar blu-ray en dvd branden , (audio kan ook naar cd worden gebrand) xbox en android of alleen converteren of uploaden na youtube, of je telefoon blackberry/samsung/nokia, als je meer wilt weten kun je me altijd pb sturen, ik werk al 3 jaar met dit programma en alles werkt goed en is bovendien 100% gratis

Antwoorden (1)

Ik weet het niet helemaal, welke film? Je zou deze kunnen downloaden in TS formaat dat zijn de formaten die je rechtstreeks op een dvd kan zetten, anders kan je zoeken naar avi omzetters. Er zijn kant-en-klare programma's om avis meteen op een dvd te branden, waarom gebruik je die niet?