Facebook: hoe kunnen 'vrienden' commentaar geven op mijn foto's ? (gaat nu niet meer, vroeger wel)

Plots kunnen vrienden geen commentaar geven op foto's die ik heb gepubliceerd. Voordien was dit wel mogelijk. Ik heb de profiel-instellingen nagekeken en heb niets abnormaals kunnen vinden.

Toegevoegd na 5 uur:
Het gaat om foto's in een album. Iedereen kan ze zien zelfs via mijn prikbord. Maar ze kunnen geen reactie geven

Toegevoegd na 12 uur:
OK... zelf gevonden: het was bij 'privacy-instellingen' ... 'comments on posts' stond verkeerd ingesteld.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

Hoi! Je kunt alleen commentaar geven op foto's die jezelf aan het album hebt topegevoegd. Op foto's die door anderen zijn toegevoegd (tagd) kun je geen commentaar geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je misschien iets aan je instellingen gewjzigd?
Volgens mij kunnen je vrienden commentaar geven als je ze toestemming hebt gegeven om de foto's te zien. Zolang het je eigen foto's zijn natuurlijk. Zo gaat dat bij mij ook, en bij de foto's van mijn vrienden.
Sommige foto's laat ik alleen aan een bepaalde groep (familie) zien, en daar kunnen alleen de mensen die ík tot die groep heb toegelaten, commentaar op geven en zien.