Als je bijv. vodafone als provider hebt op je mobiel kun je hem dan veranderen naar bijv. kpn?

Ik wil heel graag de samsung galaxy mini 2 maar deze zijn alleen in vodafone...... Bij ons heeft vodafone slecht bereik, dus wil ik geen vodafone. Het gaat om een prepaid mobieltje, is het mogelijk om van vodafone naar bijv. kpn te gaan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ronron1212
11 jaar geleden
Alleen als het toestel simlock free is anders gaat dat niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoi hij is simlockvrij, kun je dit dan gewoon bij een telefoon winkel doen?

Antwoorden (2)

Zodra de telefoon geen simlock, heeft dan is dit mogelijk. Mocht hij dit wel hebben, dan is de provider verplicht deze simlock er na 1 jaar af te halen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een mobiel met een simlock, kun je voor 10 euro simlockvrij laten maken bij je provider of een telefoonwinkel.