Een persoonlijke e-mail extensie (niet zakelijk) maken?

Hallo,

Ik wou graag voor mijn familie een persoonlijk e-mailadressen extensie aankopen. Bijvoorbeeld: voornaam@achternaam.be

Ik vroeg me echter af of iemand weet waar je deze kan kopen als particulier. Via Microsoft lukt het me maar niet, en via Google vragen ze voor welk bedrijf dit is. Er is natuurlijk geen bedrijf... Het is voor persoonlijk gebruik van de familie.

Kan iemand me vertellen of het mogelijk is zo'n extensie aan te kopen zonder een bedrijf te hebben, en waar doe je dat?

Met vriendelijke groeten,
Jaythan.

Toegevoegd na 24 minuten:
Graag zonder kredietkaart!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Dit is vrij eenvoudig. Bij een hostingservice als Mijndomein.nl kan je onder andere een email pakket nemen. Je betaalt dan €19,- per jaar voor je eigen email domeinnaam. Eventueel kan je het later uitbreiden naar een volledig domein waarmee je ook een eigen website e.d. zou kunnen bouwen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je wel!

Andere antwoorden (1)

Www.domein.nl daar kun je ook .be krijgen. Heb ik zelf ook gedaan. Kost wel geld..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er komt op dat er website niet meer actief is.