Hoe kan ik mijn apps weer te voorschijn halen?

Hallo allemaal,
Ik wou mn iPod jailbreaken.
alles is gelukt, Cydia stond in mn hoofdmenu.
Cydia was aan het laden, alleen liep vast.
Dus drukte ik de homebutton in, samen met het uit-knopje. (10 seconden)
Mn iPod startte weer op, alleen Cydia was weg, Instellingen, Camera, App Store, iTunes, mn foto's, alles was weg. Behalve videos en nog een paar apps. wat moet ik nu doen?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk komt het terug als je je iPod reset. Je mag ook nooit je iPod in DFU mode zetten zonder dat hij aan je computer hangt. Je kunt je iPod resetten via iTunes en dan een oude back-up erop zetten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
DFU mode betekent dat je je iPod 'handmatig' reset. Je zet je iDevice in DFU mode door de home knop + power knop een X aantal seconden in te houden en dan een van de twee loslaten. Ik weet niet meer precies hoelang en welke je moet loslaten