Hoe krijg ik mijn oude webcam instellingen weer terug?

Ik heb met mijn webcam instellingen zitten prutsen. Nu heb ik heel lelijk beeld en krijg het niet meer terug. Nu heb ik dus ook geen HD webcam meer, en eerst wel. Hoe kan ik mijn normale fabrieksinstellingen weer terug krijgen?
Extra informatie: ik heb een HP Truevision HD, interne webcam, Heb cyberlink youcam

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarschijnlijk kan dat niet meer.

Antwoorden (1)

denk de makkelijkste manier is even de webcam los maken de driver verwijderen
en dan opnieuw aansluiten en installeren ?
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord. Ik heb een interne webcam (zit dus in mijn laptop gebouwd) en kan 'm dus niet loskoppelen.
capthavoc
11 jaar geleden
je kan ondanks dat de driver verwijderen.
opnieuw opstarten.
Dan word hij vanzelf weer geinstalleerd
met de standaard instellingen.