Scrollwieltje muis werkt niet meer? Problemen met stuurprogramma's?

Hallo.

Ik heb een laptop met een draadloze muis.
Een HP Probook 4730s. Gister heb ik mijn windows opnieuw geinstalleerd met de ingebouwde functie van HP. Ging dus vrij makkelijk. Maar de problemen begonnen al snel, mijn geluid deed het niet.. Kreeg een melding dat er iets met het stuurprogramma was voor mijn audio. Ik dus opzoek gegaan naar een driver voor mijn audio, en die geinstalleerd. Probleem verholpen.

Maar ook mijn muis doet raar, hij scrollt niet. Normaal als ik naar apparaten en printers ging stond daar mijn (adaptertje?) van mijn muis die ik in mijn laptop steek. Maar ook mijn muis zelf. Als ik er nu heen ga staat alleen dat adaptertje er nog maar. En er staat links in de hoek van dat adapatertje een waarschuwingsbord met een uitroepteken er in.

Als ik er op klik kan ik klikken op 'problemen oplossen' klikken.
Als ik dat doe vind hij wat. Dit staat er dan:

Apparaatstuurprogramma opnieuw installaren.

Er is een probleem met het stuurprogramma voor 'generic bluetooth adapater' Het probleem wordt mogelijk opgelost als u het stuurprogramma opnieuw installeert.

Dan klik ik op toepassen en gaat hij dat doen.

Dan komt er na even te wachten dat het niet gelukt is.
'er is een probleem met het stuurprogramma voor 'generic bluetooth adapter'

Kan iemand mij misschien verder helpen?
Alvast bedankt..

gr

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.5K

Antwoorden (1)

Zorg dat je USB drivers ook zijn geïnstalleerd. Zorg dat je de muis ontvanger niet in een hub hebt, mocht het probleem nog niet zijn opgelost: probeer eens een andere muis.