Ik heb een jaar of 2 geleden een Acer Aspire 5541 aangeschaft, als ik het opstart doet alles het alleen beeld blijft zwart kan iemand mij helpen ?

Alleen het beeld die blijft zwart en ik heb alle mogelijkheden geprobeerd, videokaart doet het, en soms is het zo dat beeld het gewoon weer doet dus ik zit op de laptop en ik doe het uit en ik wil de volgende dag laptoppen dan is het beeld zwart en dan duurt het uren voordat ik beeld krijg

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit had ik ook met mijn Toshiba na 4 jaar
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En wat had je toen gedaan, gewoon weer een nieuwe gekocht ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, die van mij was al 4 jaar oud, ik had geen zin om het nu te laten repareren en dat de week erna weer iets stuk is. maar die van jou is nog maar 2 jaar oud.. ik weet niet hoe duur het is om het te laten repareren
capthavoc
11 jaar geleden
zie je wel de bios letters in het begin en gaat ie daarna op zwart
of is het meteen mis ?
in het eerste geval dan zou het enkel een driver issues kunnen zijn ?
in het laatste geval is het misschien de backlight
tip probeer er eens een gewone monitor op aan te sluiten
werkt die wel ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is dan meteen mis, en ik heb het op een monitor aangesloten maar die werkt dan ook niet als scherm zwart is

Het beste antwoord

Het lijkt er op dat er iets loos is met grafische drivers!!
Heb je nog een nood opstart dvd disk??
Deze plaats je in de DVD rom drive en dan laat je de laptop opstarten v.a. de dvd.
Gaat dit wel goed en heb je dan direct beeld, dan is er iets loos met drivers v.a. de HD.
Als tweede kan er iets fout zitten in de BIOS!
Succes