Hoe zorg ik dat tegelijktijd met het einde van mijn filmpje de muziek stopt?

Ik gebruik windows movie maker. En mijn video is afgelopen na iets van 2 minuten. Maar het liedje duurt iets van 4 en deze blijft doorlopen. Hoe zorg ik dat het liedje ook stopt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Naar mijn weten gebeurt dit automatisch?
Ik weet niet welke versie je gebruikt, de laatste kun je downloaden op windows.com, dan heb je gelijk nieuwe effecten erbij.
Zou je al de nieuwste hebben dat kun je klikken op het tablad 'opties voor muziek' > 'eindpunt instellen' en sleep het naar de gewenste tijd..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb in ierder geval niet de nieuwste. Bedankt ik ga het proberen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb windows vista trouwens (dit heeft te maken met welke versie ik heb toch)?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Super bedankt. Het is gelukt (wel anders dat jij zei maar het is gelukt) ben echt blij! Nogmaals bedankt.