Wat is een goede laptop voor +-€500 voor 'normaal' gebruik.

Ik wil een laptop maximaal €600 het liefst rond de €500.

Ik wil ermee:

- internetten, mailen.
- word, powerpoint etc.
- af-en-toe mee photoshoppen, indesing, dreamweaver etc.
- een game spelen (flight simulator.
- rond de +- 15 inch (makkelijk mee naar school)
- beetje snel

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Af en toe mee photoshoppen valt niet mee als je een laptop koopt met een matige grafische kaart. Je grafische kaart is heel belangrijk bij photoshoppen. In een laptop een snelle grafische kaart en tegelijk moet de laptop 'beetje snel' zijn, lukt niet voor 500 euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit gaat hem niet worden. Misschien op de desktop van rond die prijs maar aangezien de prijzen van laptops veel hoger liggen denl ik dat het doorsparen wordt tot zo'n 1000 á 1100 euro. Flightsimulater, Indesign en Photoshop zijn behoorlijk processor intensieve programma's. Daarnaast kost een goede grafischekaart voor in een desktop voor dergelijke grafisch intensieve programma'sal gauw een kleine €200,- Suc6
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor flight sim zou ik geen laptop pakken maar een desktop
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Photoshop en Flight simulator hebben een lage prioriteit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vraag al gesteld:
Gerelateerde vragen
Is dit een goede computer voor normaal gebruik?
Welke laptop moet ik nemen voor normaal gebruik als student?
Wie weet er een goede laptop voor 500 euro of minder?
Wie kan mij een goede laptop vinden voor waarvoor ik het gebruik?
Ik zoek een laptop voor normaal huis-tuin-keuken gebruik. Wie heeft tips ???

Het beste antwoord

Ik ben zelf al jaren lang IBM (voormalige Lenovo) adept en heb werkelijk waar nog nooit problemen met hun apparatuur gehad. Ze zijn wat duurder dan andere merken met dezelfde of betere specificaties, maar de betrouwbaarheid is ongekend. Ik heb nog steeds een 10 jaar oude T23 waar ik nog steeds XP op draai, die veel uren heeft gedraaid maar nog steeds een prachtig scherm heeft. Loopt als een zonnetje.

Een goedkope computer die constant naar de reparatie moet, kan wel betere specificaties hebben maar je hebt er niks aan:

http://www.computerland.nl/a/laptops_t_m_15_6_/80007711/lenovo_15_6_g580_mbbf2mh_i5_3210_6gb_750gb/details.aspx