Ik heb hetzelfde programma niet, maar heb wel hetzelfde probleem opgelost met uTorrent en Steam via de volgende stappen. Ik heb de CCleaner gebruikt, een opruimsoftware dat ook verouderde informatie verwijdert (maar in jouw geval niet).

1. Open CCleaner (download: http://www.piriform.com/ccleaner)
2. Druk aan de zijkant op de knop ''Gereedschap''.
3. Druk op de knop ''Opstarten''
4. Je krijgt een lijst te zien, zoek daarin smart upgrade youtube downloader, of het bedrijf dat erachterzit.
5. Klik daarop en druk op de knop ''uitschakelen''.

Als het goed is start het programma niet meer automatisch op na het opstarten.

Ik ben ervan uit gegaan dat Smart Upgrade Youtube Downloader geen knop heeft bij de instellingen van het programma zelf.

Toegevoegd na 2 dagen:
Edit: Ik dacht dat het een programma was dat de hele tijd aanging, maar nu zie ik dat je een internet popup bedoelt.
Probeer je instellingen te resetten van je browser.
Meer kan ik niet doen.

Toegevoegd na 2 dagen:
Edit: Ik dacht dat het een programma was dat de hele tijd aanging, maar nu zie ik dat je een internet popup bedoelt.
Probeer je instellingen te resetten van je browser.
Meer kan ik niet doen.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is doorgaans ook beter om anoniem te surfen zodat dergelijke schadelijke software niet gekoppeld kan worden aan uw ip-adres. Op anoniem-surfen.nl kun je snel surfen via een proxy en blijft je ip-adres verborgen. Kans is dan zeer gering dat je met dit soort software in aanraking komt.