ik wil je resolutie van mij laptop hoger zetten maar hij kan niet hoger dan 1200x800 hoe toch hoger ?

ik wil heb graag hoger zetten wand bij Windows 8 heb je dat nodig om te multitasken

Toegevoegd na 5 minuten:
door welk hardware onderdeel word de resolutie bepaalt

Toegevoegd na 15 minuten:
in een van de afbeeldingen staat wat ik bedoel met multitasking

Toegevoegd na 22 minuten:
hier heb ik een link dat ik laat zien dat ik niet kan multitasking (mijn laptop)
http://www.youtube.com/watch?v=CrNn58bkreY

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Cryofiel
11 jaar geleden
Multitasken lukt ook prima op lagere resoluties.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoe kan dat dan het lukt me niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Multitasken op een lage resolutie is juist lastig je moet dan steeds een andere window activeren. Op een hoge resolutie/meerdere schermen kan je meerdere windows openhouden. @robert het kan niet, laptops hebben in de regel een lage resolutie. Je had een duurdere laptop moeten kopen, met een hogere resolutie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb windows 8 pro ja 64 bits
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Multitasken gaat prima op een lagere resolutie. Mocht je 'last' hebben dat je (via de taakbalk oid) van venster moet wisselen,maak dan je vensters eens kleiner. Windows-gebruikers hebben vaak megagrote vensters waar niks in staat. maak ze kleiner en zorg dat ze niet precies over elkaar heenvallen zodat je de belangrijkste met 1 klik naar voren kunt halen.
Cryofiel
11 jaar geleden
Da's een goede tip. Al die vensterranden kunnen veel smaller. Het lettertype van menu's kan kleiner. Al die knoppenbalken heb je vaak nergens voor nodig. Als je op die manier je ballast verkleint, houd je veel meer pixels over voor de inhoud waar het om te doen is.

Het beste antwoord

De reden dat je hem niet hoger kan zetten is gelegen in het feit dat dit de maximale resolutie is van je beeldscherm. Fe resolutie van een videokaart kan niet hoger gesteld worden dan de maximale resolutie van je beeldscherm