hoe reset je je hele computer op windows 7?

Ik wil gewoon dat de computer alles eraf gooit en met fabriekinstellingen opnieuw begint. Besturingssysteem downloaden kan ik dus dat hoeven jullie niet te vertellen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
29.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
windows7 opnieuw installeren?

Het beste antwoord

1..zet de pc aan

2..van het moment het P.B. logo verschijnt druk je op F8
( verschillende keren achter elkaar )
note : als je te lang wacht of niet snel genoeg tokkelt en het windows logo verschijnt schakel je pc dan uit en probeer het opnieuw !

3...selecteer Repair your Computer
het scherm System Recovery Options verschijnt
4..Selecteer een toetsenbordindeling en klik op Volgende.

5...om toegang te krijgen tot de herstel opties moet u zich aanmelden als een
lokaale gebruiker .
om toegang te krijgen tot de opdrachtpropmt , typ u Administrator in het veld
Gebruikersnaam en klik u op ok

6...klik op P.B. Factory Image Restore.
het welkoms scherm van de P.B factory image restore verschijnt nu .
note : afhankelijk welke instellingen toegepast zijn kan je hier de keuze hebben tussen ...
*P.B. EACTORY TOOLS
*P.B. FACTORY IMAGE RESTORE

7..klik Volgende het bevestigings scherm verschijnt nu
note: hier kun je , je nog bedenken ! indien nodig !!

8.. indien je verder wenst te gaan met het terug zetten van de fabrieks instellingen dan bevestig je hier je keuze en klik je op VOLGENDE
er verschijnt een bericht als de bewerking gedaan is ..

9..klik dan op afsluiten en herstart de computer
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is bij een PB, niet bij elke laptop en al helemaal niet bij een zelf in elkaar gestoken desktop.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En weet je hoe je het vanuit het configuratiescherm doet? dat heb ik een jaar terug namelijk al eens gedaan.

Andere antwoorden (1)

Bij een laptop of fabrieksdesktop is vaak een recovery partitie aanwezig of herstel media (cd's).
Informeer bij de fabrikant of eventueel google welke toetsen combinatie je moet gebruiken.
Bij een zelfgebouwde desktop heb je installaties cd's nodig