Hoe stream ik mijn beeld van mijn iphone 4s naar mijn tv toe: Sony Smart Tv? (zonder HDMI)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
Daarvoor is altijd een decoderachtige kastje zoals idd een apple TV nodig.
maar de vraag is dan kan je dan niet beter streamen van af je pc ?
en in de meeste gevallen zal je aan hdmi niet ontkomen.

Het beste antwoord

ik stream zelf vanaf mijn iphone ipad en ipod via apple tv hij is wel aangesloten met een hdmi kabel op mijn tv (apple tv kost tussen de 89€ tot 11€)