hoe kan ik mijn mobiel simlock vrij maken

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk ook eens op: http://www.iusmentis.com/beveiliging/simlock-verwijderen/#unlockcodes

Antwoorden (3)

Als je je mobiel een jaar hebt kun je je provider mailen of schrijven en sturen ze je gratis een code om hem simlock vrij te maken. Als je hem nog geen jaar hebt zijn er in de meeste grote plaatsen wel winkels of marktkramen waar ze hem simlock vrij voor je kunnen maken, let er dan wel op dat je er gelijk geen garantie meer op je mobiel hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan je bij zwarte markten zo laten maken bijvoorbeeld in Utrecht Fleuten. Of in Beverwijk in Tiel hebje der ook eentje..
Hoe vertrouwlijk ze zijn weet ik niet. maar wel in 5 min gebeurt voor goed tarief.

Maar je kan het ook zelf doen door een programmatje te downloaden. Het kost je alleen maar €2,60!

http://www.startdownloaden.nl/articles/23/1/GSM-simlock-verwijderen/Pagina1.html

Suuces.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door je mobiel te brengen naar iemand met je juiste kennis en software.