Hoe maak ik een Gmail-account aan?

En zijn er dan nog dingen waar ik speciaal op moet letten? Is een GMailaccount gratis, en kan ik dat vanaf iedere computer bekijken?

Ik ben niet heel bedreven op internet, dus als het stapsgewijs, en zo duidelijk mogelijk (Jip- en Janneke-taal) kan worden uitgelegd, ben ik daar erg blij mee!

Alvast hartelijk dank!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.8K

Het beste antwoord

- Ga naar www.gmail.com
- Rechtboven staat in een rode rechthoek 'een account maken'
- Klik op 'een account maken'
- Vul de gevraagde gegevens in, hierbij verzin je ook zelf een emailadres
- Wanneer je akkoord bent gegaan met de service voorwaarden, klik op 'volgende stap'
- Volg de volgende stappen

Gmail is inderdaad gratis. Je kunt dit op iedere computer ter wereld bekijken, via www.gmail.com

Waar je aan moet denken, wanneer je op een andere computer inlogt, dat je ook weer uitlogt. Doe je dit niet, kan iedereen in je mail komen.
Uitloggen kan zo:
- In je emailbox (waar je alle emails ziet staan), staat rechts bovenin je gebruikersnaam.
- Klik op je gebruikersnaam.
- Er verschijnt een rechthoekig vakje, waar rechts onderin 'afmelden' staat.
- Klik op afmelden.

Succes! Mocht het niet lukken, laat maar weten!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Vul het onderstaande online formuliertje in, dat is alles

https://accounts.google.com/SignUp

En ja het is gratis en je kan overal waar je internet hebt je mail benaderen.

Aandachtspunten:
* vergeet je wachtwoord niet
* haal het vinkje onderaan weg waar staat dat ze je gegevens mogen gebruiken om inhoud en advertenties te personaliseren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan bij google bovenaan op die knop gmail drukken en registreren. Volgens mij moet je ook je telefoon nummer invoeren maar dat zou ik niet doen. Ik heb zelf een paar gmail acounts en bij de ene hoefde het niet en de ander wel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of je je telefoonnr. invoert, kies je zelf.
Amadea
11 jaar geleden
Volgens mij is het veranderd. Je móet een telefoonnummer invullen, want dat wordt gebruikt om een verificatienummer bekend te maken. Dat kan per voicemail of per sms. Geef je geen telefoonnummer door dan kan er geen nieuw gmail-account bevestigd worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is vrij recent dan, want ik heb van de zomer nog een gmail aangemaakt. Ik denk ook niet dat dat veranderd is. Wat je tegenwoordig wel kunt, is je mobiele nr. doorgeven, zodat je als je in wilt loggen, je eerst een sms krijgt met een code die je in moet voeren. (Kan ook eens per 30 dagen.)
Amadea
11 jaar geleden
Vorige week heb ik dat ondervonden toen ik een dame hielp om een gmail-account aan te maken. Geen idee wanneer dat veranderd is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet waar, alleen als je weigert de captcha in te vullen MOET je je telefoonnr. invullen anders is het gewoon optioneel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ah ja, dat is 't, bedankt Tomaat.