kwil op de oude iphone van mijn vriend de gewiste berichten van deze maand terugvinden! lukt me da zonder simkaart of moet ik naar een specialist gn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewist is gewist dus die zijn niet terug te krijgen Waarom wil je die berichten zien? Waarschijnlijk komen er alleen maar problemen van....

Antwoorden (1)

Als je bereid bent er veel geld voor uit te geven zul je naar een specialist moeten... op een andere manier kan het niet. Maar het is de vraag of het dat geld waard is of dat je een beslissing moet nemen of je hem vertrouwt of niet (wel=blijven nee= weggaan)...