De processor is niets mis aan ( voor het geld dat hij verkocht wordt ).
Je koopt immers een lowbudget tablet en daar kun je niet het zelfde van verwachten als een tablet van het hogere segment.

Wilt u gewoon proeven aan een tablet alvorens een riante uitgave te gaan doen, dan is het geen slechte keus.
Het is alleen jammer dat het (ogenschijnlijk) een merkloos product is, daarvan zijn er zo veel en de ervaring leert dat er vaak weinig tot slechte ondersteuning er voor te vinden is.

Ik heb hier een Joetjoep filmpje opgeduikeld wat je een beetje een beeld geeft van een dergelijk tabletje.

http://www.youtube.com/watch?v=kIZSKLuMaXM

Voor de kids is het een leuk apparaat.

Is het iets voor u zelf en u verwacht er de wereld van, dan zou ik het rek voorbij lopen.

Wat het plezier bederft van dergelijke tabs is vaak niet de processor of de snelheid maar de wifi.
Vele zijn uitgerust met een interne wifi waarbij je nagenoeg bijna letterlijk op de router moet zitten voor een goede verbinding.

Het formaat mankeert weinig aan, ik heb zelf een 7" gehad en heb nu een 8" en deze formaten zijn voor mij groot genoeg om ongestoord mijn ding er mee te doen.
Geloof me de doorsnee 10"er is niet veel groter...
Maar net iets groter dat comfortabel even meenemen er niet in zit.
Een 7"er kan je gemakkelijker in een tas of (grote ) zak steken dan een 10".

Besluit u wel tot aankoop, kijk dan gelijk even naar wat beschermfolie ( action ), een eventuele cover al of niet voorzien van een toetsenbord.

Toetsenborden vallen in de regel zwaar tegen,
dit is veelal meer wijten aan de layout dan de kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is niet de snelst, maar gezien de totale prijs van betreffend tablet, lijkt mij deze processor het meest optimale:

http://www.aldi.nl/aldi_vanaf_woensdag_2811_48_5_362_4278.html