Geen draadloze internetverbinding meer op mijn laptop maar wel op andere apparaten?

Sinds kort heb ik geen draadloze internet verbinding meer op mijn laptop. Ik kan wel via een kabel contact maken, maar dat is niet zo handig. Wat ik raar vind is dat de andere apparaten wel gewoon verbinding hebben. Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Controleer of je de driver van je draadloze kaart er nog is.
Dat kun je controleren bij Start - Rechtsklik op computer - Apparaatbeheer - Internetkaarten. Als je de kaart niet ziet, zou hij wel eens stuk kunnen zijn. Als je een apparaat ziet staan in de lijst met een pictogram van een vraagteken erop ziet, dan herkent hij het apparaat niet en moet je de driver zoeken op de site van jou computer, bijv: als je een hp hebt op hp.nl en als je een dell hebt op dell.nl
Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan zijn dat je internet modem uit staat of dat je verbinding uit staat er staat een windows icoontje op je toetsenbord en druk op dat en daarna X daar kan je kijken of je internet uit staat